
jmi | 30 Març, 2007 19:53
TEBEOS
Mangaline
Berserk vol.30. Kentaro Miura
El será nuestro secreto vol.1 i 2. Ai Morinaga
Momotama vol.1. Nanae Chrono
Yura y Makoto vol.2. Katsu Aki
Vampiro Ui vol.2,3,4. Narumi Kakinouchi
Akumetsu vol.3,4,5. Yoshiaki Tabata - Yuki Yogo
Walt Disney company Iberia
Witch vol.51
Planeta DeAgostini
La espada salvaje de Conan vol.53. Thomas - Buscema
Bola de drac vol.28.Toriyama
Superman / Batman nº16. Loeb - McGuiness
Crisis infinita nº2. Johns - Jiménez
El Jueves
El Jueves nº1557. VVAA
Cine Asia
Cine Asia vol.16. VVAA
Glénat
Mi madre era una mujer hermosa. Villiers
The Surrogates. Venditti - Weldele
Sex vol.2. Kamijo
Gravitation remix vol.3 Murakami
Black Jack vol.3. Tezuka
Zetman vol.3. Katsura
Saint Seya episdio G vol.10. Kurumada - Okada
Death note vol.6. Ohba - Obata
Capìtan Tsubasa vol.34. Takahashi
Claymore vol.4 Yagi
Full Moon vol.6. Tanemura
Saga de Caín vol.5: god child. Yuki
Dolmen
Dolmen nº135. VVAA
Panini
X Men coleccionable vol.34
Los nuevos vengadores: illuminati. Bendis - Maleev
Los 4 Fantásticos vol.1. Marín - Pacheco - Merino
El caballero Luna vol.1 100% Marvel. Huston - Finch
Los nuevos Vengadores nº16. Bendis - Deodato
Ivrea
Battle club vol.2. Shiozaki
R-18 love report vol.3. Sugi
El misterioso Loki vol.6. Kinoshita
Love celeb vol.6. Shinjo
Kekkaishi vol.5. Tanabe
Chica secreta vol.1. Shimaki
Archlord vol.1. Jin-hwan
Ponent Mon
La isla de Borbón 1730. Appollo - Trondheim
Homunculus vol.6. Yamamoto
La Cúpula
Kiss comix nº186. VVAA
Troya. König
Lloyd Llewellyn vol.2. Clowes
Agujero negro. Burns
Chino americano. Luen.
Fever vol.4. Hee.
Iced Lands
Tigre y dragón vol.8. Wong
Ve con Grace. Alexopoulos
Ediciones B
Olé Mortadelo y Filemón vol.176: bajo el bramido del Trueno. Ibáñez
Fans Capitán Trueno vol.42. Mora - Beaumont
DVD
Planeta
Detective Conan vol.30. Aoyama
LLIBRES
Omicrón
Huérfanos de la creación. Allen
Ans editor
Cormac: rey de los mares. Howard
jmi | 30 Març, 2007 19:28
jmi | 27 Març, 2007 16:41
Norma Còmics carrer de Nuredduna,7
- Nuredduna, 7: Manga i dvd. Còmic: infantil. Merxandatge: japonés, americà i de llicències. Tèxtil. Jocs de cartes: Yu-Gi-Oh, Naruto, Dragon Ball, Pokemon, Warcraft i Ben10 . Posters.
Horari:
Dilluns a dissabte 10:00 a 14:00 i 17:00 a 20:30.
Palma de Mallorca (illes Balears) Espanya CP 07006
TEL.971771325 (Venda a domicili: Dani).
FAX.971919981
normacomicspalma(a)gmail.com
Espai Norma Còmics carrer de Pere d'Alcàntara Penya, 11
- Pere d'Alcàntara Penya, 11: Còmic infantil, americà, USA, independent i europeu. Llibres: ilustració, disseny gràfic, dibuix, narrativa fantàstica i ciència-ficció. Jocs: Magic i HeroClix. Posters. Venta d'originals de còmic d'autors mallorquins.
Horari:
Dilluns a dissabte 10:00 a 14:00 i 17:00 a 20:30.
TEL.971919980 (Venda a domicili: Joan Miquel).
FAX.971919981 CP 07006
espainorma(a)gmail.com
Norma Còmics carrer de Mateu Obrador, 1
- Mateu Obrador, 1: Còmic infantil, americà, USA, independent i europeu. Llibres: ilustració, disseny gràfic, dibuix, narrativa fantàstica i de ciència-ficció. Posters. Manga i dvd. Merxandatge: japonés i americà. Jocs : Magic, Heroclix, Yu-Gi-Oh i Warcraft. Sala de lectura, espai per tornetjos, sala de exposicions i parking per clients.
Horari:
Dilluns a dissabte de 10:30 a 14:00 i 17:00 a 20:30
Palma de Mallorca (illes Balears) Espanya
TEL/FAX.971780121 (Venda a domicili: Tolo).
normamora(a)ono.com
Des de 1.995 dues Norma Còmics obrin les seves portes a Mallorca. En concret a Palma: nuredduna , 7 (devora el Corte Inglés d'Avingudes) i Fc. Martí i Mora, 14 (entre pça.Madrid i pça.Barcelona).El 19 de novembre de 2007 obri espai Norma Còmics de Pere d'Alcàntara Penya, 11 (travesía de Nuredduna).
El 4 de febrer de 2008 Norma Còmics de Fc. Martí i Mora se trasllada a Mateu Obrador, 1.
Són les llibreríes especialitzades en còmics amb més anys a la seva esquena de les illes Balears i no per això volem deixar de millorar cada día. Envia qualsevol sugerencia a normacomicspalma@gmail.com.
www.facebook.com/normacomics
Aquestes tres llibreries són gestionades pels germans Morey: Joan Miquel, Tomeu (el dibuixant), Dani i Neus.
Associació d'Amics i Víctimes del Còmic

c/ de Pere d'Alcàntara Penya, 11. CP 07006
Palma de Mallorca (illes Balears) Espanya
TEL.971919980 (Joan Miquel Morey).
FAX.971919981
espainorma(a)gmail.com
Fireta de Llibres i Tebeos Vells
jmi | 27 Març, 2007 16:22
El Ministerio de Cultura ha oficilitzat la creació del Premio Nacional de Còmic.
Aquest Premio Nacional va sorgir a Palma a rel de la proposta que va fer Joan Miquel Morey (Norma Còmics i AAVC)a la Vicepresidenta del Congrés Carme Chacón.
Aquest Premio és un reconeixement a la tasca creadora que fan els autors espanyols que viuen a un mercat dominat per les traduccions (només el 9% dels tebeos publicats cada any correspon a producció pròpia).
A continuació teniu la nota de premsa del Ministerio.
El Ministerio de Cultura crea el Premio Nacional del Cómic
Dotado con quince mil euros
27-03-07. El Ministerio de Cultura ha creado el Premio Nacional del Cómic, dotado con quince mil euros. Se equipara por tanto en cuantía a los Premios Nacionales de Literatura, Historia de España, a la Mejor Traducción , a la obra de un Traductor y de Literatura Infantil y Juvenil.
La creación ha tenido lugar en una Orden Ministerial del Ministerio de Cultura, fechada el 20 de marzo de 2007, que modifica la anterior de 22 de junio de 1995, por la que se regulan los Premios Nacionales del ministerio. La Orden Ministerial ha sido publicada en el Boletín Oficial del Estado (BOE) este 27 de marzo de 2007, y entra en vigor al día siguiente, 28 de marzo.
El cómic en España cuenta con una gran tradición lectora y en la actualidad vive un momento de gran auge, debido a la creatividad de los autores que lo cultivan y a la expansión de su industria editorial. De acuerdo con el estudio "Comercio Interior de libros en España 2005" en España en 2005 se editaron 13.883.540 de ejemplares de 1.139 títulos distintos de cómic, cifras que suponen un 6% más de títulos y un 55% más de ejemplares respecto del año anterior. Cabe destacar también una red de librerías (unas 150 de distintos tamaños) especializadas en el mundo del cómic y de las historietas.
Hasta ahora, esta labor cultural se reconocía a través de premios profesionales en distintas ferias del cómic y del manga. Para lograr un reconocimiento mayor, acorde con la importancia del cómic, el Congreso de los Diputados aprobó una proposición no de ley el 4 de abril de 2006, por la que se instaba al Gobierno a que estableciera un premio dedicado al Cómic, a través del Ministerio de Cultura.
jmi | 23 Març, 2007 19:35
NORMA CÒMICS CUMPLEIX 12 ANYS!!
Les llibreries Norma Còmics estam d'aniversari. El 25 de març cumplim 12 anys agitant gràficament la cultura. Els cumplim amb protagonistes de luxe: el dibuixant Pere Joan i el nostre públic.
Per aquest motiu celebrarem la festa de la següent forma:
De dilluns 26 a dissabte 31 compartirem amb els clients un 5% de descompte en tots els còmics i un 10% en tota la resta de productes, com roba, pósters, figures, entre d'altres.
Divendres 30 i dissabte 31 regalarem entre els clients 150 exemplars de la antologia d'historietes El hombre que se comió a sí mismo del dibuixant mallorquí Pere Joan.
Amb paraules de l'autor aquest llibre és: "una recopilació de la quasi totalitat de l'obra que tenc feta en blanc i negre fins a l'any 2000. Hi ha des dels principis amb historietes publicades a El Víbora i a Cairo fins a d'altres publicades a NSLM, per exemple.
Reuneix una obra bastant dispersa que pràcticament ningú ha pogut veure en la seva totalitat. Hi ha humor, històries seriades, altres més introspectives i d'altres més delirants."
Per acabar, inauguram el bloc L'Univers del Còmic (http://universdelcomic.balearweb.net) on textualment tendran lloc agitacions culturals de les llibreries Norma Còmics i de l'Associació d'Amics i Víctimes del Còmic.
En aquest bloc hi trobarem des de notícies del món del còmic, entrevistes, articles tebeístics, novetats editorials, enllaços d'interés,&
L'inauguram amb una entrevista a Pere Joan, les novetats editorials de la setmana i unos notes sobre la Academia de la Historieta i sa fireta.Bé, aquests són els ànims festius amb que enfrontam els nostres 12 anys de tebeo!!!
Gràcies a tots!Norma Còmics Mallorca
Nuredduna, 7 -- Fc. Martí Mora, 14 971 771 325 - normapalma@ono.com
Norma Còmics i l'Associació d'Amics i Víctimes del Còmic. Horari de dilluns a dissabte: NUREDDUNA 971771325 (10 a 14 i 17:00 a 20:30) - normacomicspalma@gmail.com - PERE D'ALCÀNTARA PENYA 971919980 fax 971461798 (10 a 14 i 17:00 a 20:30) - espainorma@gmail.com - MATEU OBRADOR 971780121 (10:30 a 14 i 17 a 20:30) - normamora@gmail.com - www.universdelcomic.com
| « | Març 2007 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Dl | Dm | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | |||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |