
jmi | 22 Setembre, 2007 16:16
Es pot comprar qualsevol article de:
- Merchandising que vegeu en aquest bloc o enllaç i ho podem enviar el vostro domicili. Cada dia penjam totes les novetats que rebem de la setmana.
En aquest bloc a l'apartat de enllaços apareixen totes les editorials de còmics publicats a Espanya els darrers anys i que poden consultar i demanar-nos. A les llibreríes Norma Còmics disposam de fons editorial, encara que sempre pot faltar qualque número. També podem demanar els articles com: merxandatge, llibres, catàleg (Previews) i dvd.
- Tarifes d'enviament com a "paquete azul".
Formes de pagament mitjançant dipòsit o transferència bancària.
|
Important! Per favor, tingui en compte les següents normes al moment de realitzar un enviament de diners o transacció electrònica. |
|||
| 1) |
1) Si les dades del remitent (qui envia el diners) són diferents de les dades del titular del servei recordi aclarar-ho, en cas contrari no sabrem qui o per què esta pagant. el motiu de la mateixa i el seu nom. el seu pagament serà acreditat. ràpidament: - Podrà enviar al 971461798 per FAX el comprovant de la transacció (pot escriure a la mateixa fulla del comprovant el motiu del seu pagament). - Podrà enviar un e-mail a normacomicspalma@gmail.com. - O telefonant al 971771325 (Daniel Morey). En cada un dels casos escrigui o expliqui el motiu del seu pagament. |
||
|
|
|||
|
|
|||
(a Espanya) |
|||||||||||||||||
|
Per fer el depòsit bancari o transferència bancària ha de enviar un e-mail a normacomicspalma@gmail.com solicitant el número de compte de venda a domicili de Norma Còmics, per fax al 971461798 o al 971771325 (Daniel Morey). Especifiqui la seva comanda, solicitut o questió.
|
|||||||||||||||||
Que és Paypal?
Propietat d´eBay, és un sistema global de pagaments en
Internet. PayPal és una manera de recepció i enviament de
diners en Internet ràpid i segur per: persones, compradors, venedors, serveis,
donacions benèfiques, etc.
Es segur Paypal?
Si. PayPal utilitza tecnologia SSL per a protegir la seva
informació. A més, quan envia un pagament a través de
*PayPal, el destinatari no rep dades financeres sensibles
com el nombre de la seva tarjeta de crèdit o del seu
compte bancari. D'aquesta manera, vostè no ha de
preocupar-se per pagar a persones que no coneix.
Per fer servir Paypal ha de donar-se d'alta a la seva pàgina http://www.paypal.es/es
Per més informació contacta amb Norma Còmics Mallorca.
Llibreries Norma Còmics Mallorca i l'Associació d'Amics i Víctimes del Còmic (AAVC): NUREDDUNA, 7 (971771325) normacomicspalma@gmail.com. PERE D'ALCÀNTARA i PENYA, 11 (971919980) espainorma@gmail.com. MATEU OBRADOR, 1 (971780121) normamora@ono.com. http://www.universdelcomic.com/
| « | Novembre 2008 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Dl | Dm | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |